långt långt bort

igår....
simmade jag några meter på badhuset
åkte jag tåg alldeles ensam utan att bli nervös
käkade jag en bigmac på mcdonalds
drack jag mumsig bacardi razz
drack jag inte hallonsoda för ica suger kukkkkk!
frågade en kompis om jag visste nån som säljer röka
köpte jag mig helfattig på krogen, utan att veta det
dansade jag utav helvete med alla olika människor
hade jag jävligt kul nästan hela tiden
träffade jag en massa snygga&härliga killar!! :)
pussades alla med alla
gav jag mitt nummer till allan?
fick jag elias nummer
käkade jag en whopper? på burger king
satt vi ute i regnet o bara väntade
fick jag sova bredvid en helbra fast snarkande bästa kompis

idag...
vaknade jag av ett sms vid 9
kunde knappt röra mig av bakfylla
höll jag på o spy hela morgonen
märkte jag att mitt kort var tomt - 15kr?
har jag också vart sugen på hamburgare
har jag lekt en rolig lek på tåget, "om du visste att.." HAHA!


den här helgen har varit jättebra.
och det var jättemysigt att vara hemma för en gång skull i fredags. (:
den här helgen har jag också insett en del grejer.. fuck you.
imorgon har jag sovmorgon, sug på den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0